fbpx

6 Alimente pentru protecție solară

6 Alimente pentru protecție solară

6 Alimente pentru protecție solară îți transformă pielea într-o fortăreață anti-rid

Ceea ce mănânci te poate ajuta să te protejezi împotriva razelor dăunătoare ale soarelui.

Toată lumea știe că este bine să folosească creme cu protecție solară pentru a bloca razele UV ale soarelui, însă o rutină adaugată zilelor de vară, poate face diferența și ar putea înlocui rutina de protecție solară: Micul dejun!

Dieta este importantă! Este o parte a modului în care ne adaptăm la mediile noastre externe, de-a lungul anotimpurilor.

De ce este important să consumăm aceste ingrediente

Se pare că avem un „ceas al pielii”. Studiile au descoperit că organismul nostru conține o enzimă care repară pielea afectată de razele UV. Această enzimă are un ciclu zilnic de producție, care poate fi stimulat prin consumul unor anumite alimente.

Este probabil, dacă ai un program de mâncare normal și o alimentație sănătoasă, să fi mai bine protejat de razele UV, în timpul zilei.

Dacă ai un program de mâncare anormal, acest lucru ar putea provoca o schimbare nocivă în ceasul biologic al pielii tale.

Așadar, mai degrabă decât o gustare la miezul nopții, încercă să încorporezi aceste alimente iubitoare cu pielea, în smoothie-ul tău de la micul dejun. Pentru a adăuga protecție solară suplimentară în dieta ta.

1. Afine – 6 Alimente pentru protecție solară

Se întâmplă uneori să avem noroc și fructele noastre preferate de vară să fie și cele care ne ajută să ne protejăm în timpul verii , de asemenea.

Afinele sunt delicioase! Sunt bogate în antioxidanți puternici care combat radicalii liberi care pot deteriora pielea din cauza expunerii la soare și a stresului.

Afinele sunt și mai puternice dacă sunt un soi sălbatic.

De asemenea, sunt o sursă foarte bună de vitamina C, care poate ajuta la prevenirea ridurilor dintr-o zi pe plajă.

Pot fi adăugate unui mic dejun rapid. De exemplu, poți încerca un parfait în straturi cu dulceata de afine, semințe de chia, iaurt și granola.

2. Pepene verde

Pepenele verde conține licopen, un antioxidant responsabil pentru culoarea roșie. Și pepenele verde conține mult mai mult.

Licopenul absoarbe atât radiațiile UVA, cât și radiațiile UVB, deși este posibil să dureze câteva săptămâni pentru ca pielea să devină mai fotoprotectoare datorită ratei sale de rotație,

După câteva săptămâni de consum zilnic de pepene verde (minunat pe vreme toridă), licopenul poate acționa în cele din urmă ca o protecție solară naturală.

Nu elimină alte măsuri de protecție, cum ar fi SPF și îmbrăcăminte de protecție solară, creme împotriva petelor solare și a afectării pielii. Dar când vine vorba de anti-îmbătrânire, acest impuls suplimentar sigur va ajuta.

3. Nuci și semințe – 6 Alimente pentru protecție solară

Nucile, ca și semințele de cânepă, semințele de chia și inul, conțin acizi grași esențiali Omega-3.

Peștele și ouăle sunt, de asemenea, surse mari ale acestei grăsimi curate, iubitoare cu pielea.

Corpurile noastre nu pot produce Omega-3 în mod natural, așa că este esențial să îl primim din dieta noastră.


alimente pentru un sistem imunitar sanatos

Ce fac acizii grași Omega-3 pentru pielea ta?

Acestea ajută la menținerea integrității pielii tale și sunt antiinflamatoare.

Omega-3 ajută, de asemenea, corpul să facă față în mod natural efectelor expunerii puțin prea mult la soare.

4. Morcovi și frunze verzi – 6 Alimente pentru protecție solară

Corpurile noastre transformă beta-caroten în vitamina A, care este vitală pentru sănătatea pielii.

Studiile au constatat că beta-carotenul oferea protecție naturală împotriva soarelui, după 10 săptămâni de suplimentare periodică.

Mâncarea unei varietăți de alimente bogate în acest nutrient ușurează obținerea cotei zilnice.

Morcovii și verdețurile cu frunze precum kale și spanac sunt adaosuri pline de beta-caroten și sunt ideale la mesele tale. Chiar și în smoothie-urile de la micul dejun.

În special, verzele cu frunze au un conținut ridicat de antioxidanți luteină și zeaxantină.

Acestea s-au dovedit surse de încredere pentru a proteja împotriva ridurilor, a daunelor solare și chiar a cancerului de piele.

5. Ceai verde

Cercetătorii au descoperit că consumul de ceai verde a dus la mai puține tumori induse de lumina UV la șoareci. Acest lucru s-a datorat unui flavanol conținut atât în ​​ceaiul verde, cât și în ceaiul negru cunoscut sub numele de EGCG.

Ceaiul verde pare că a redus leziunile pielii datorate luminii UVA și a protejat scăderea colagenului.

  • Colagenul este cea mai abundentă proteină a corpului nostru. Dă pielii integritatea și fermitatea sa.

Sfatul nostru: profită la maxim de produse de vară și agită puțin ceai verde răcit cu gheață, cu frunze de mentă și citricele tale preferate.

6. Conopida – 6 Alimente pentru protecție solară

Când vine vorba de legume și fructe, o regulă generală de sănătate este de a gravita spre mâncăruri mai colorate. Acest lucru se datorează faptului că acestea pot să conțină mai mulți antioxidanți.

Conopida conține antioxidanți puternici care ajută la combatere stres oxidativ de la radicalii liberi.

În plus, conopida este, de asemenea, un aliment natural de protecție solară, datorită histidinei. Acest alfa-aminoacid stimulează producerea de acid urocanic, care absoarbe radiațiile UV.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *