fbpx

Alimente pentru piele sănătoasă și suplă

alimente pentru o piele sănătoasă

Alimente pentru piele sănătoasă și suplă.

Să ai o piele frumoasă și sănătoasă nu este un lucru greu de obținut.

  • Urmează o alimentație sănătoasă, dormi suficient, nu te stresa (prea mult), râzi des și fă mișcare de câte ori este posibil.

Apa și beneficiile pentru pielea ta

Apa potabilă este una dintre cele mai bune alegeri pe care le poți face pentru a-ți menține pielea în formă.

Menține pielea umedă! Asta face ca liniile fine și ridurile să fie mai puțin vizibile.

De asemenea, apa ajută celulele să-și ia nutrienții necesare și să scape de toxine. Ajută la circulația sângelui, menținând pielea strălucitoare.

Sfatul obișnuit este să bei 8 pahare de apă pe zi, dar este posibil să nu ai nevoie de atât de mult. Apa din fructe, legume, suc și lapte contează.

Seleniu pentru pielea ta

Acest mineral poate ajuta la protejarea pielii tale de celulele care sunt afectate de radicalii liberi.

Radicalii liberi provoacă semne de îmbătrânire precum ridurile, usucă pielea, deteriorează țesuturilor și determină unele boli ale pielii.

Seleniul poate ajuta, de asemenea, la prevenirea cancerului de piele.

Poți obține seleniul din nuci din Brazilia, ciuperci, creveți, miel și pește, precum cod, halibut, ton și somon, sardine, stridii, carne, curcan și paste din grâu integral.

Antioxidanti pentru celule sanatoase

Antioxidanții sunt importanți pentru incetinirea si prevenirea deteriorării cauzate de radicalii liberi.

Îi poți găsi în toate felurile de alimente, în special fructe și legume colorate precum fructe de pădure, roșii, caise, sfeclă, dovlecei, spanac, cartofi dulci, mandarine, ardei și fasole.

Luptă împotriva radicalilor liberi cu CoQ10

Corpul tău produce un antioxidant cheie numit Coenzima Q10. Dar, pe măsură ce îmbătrânești, această producție scade.

Coenzima Q10 este implicată și în producția de energie și ajută celulele să funcționeze.

Poți găsi coenzima Q10 în pește precum somon și ton, păsări de curte, ficat și cereale integrale.

Dacă utilizezi un produs cosmetic pentru piele care conține CoQ10, te poate ajuta la prevenirea ridurilor și a altor semne de îmbătrânire.

Vitamina A pentru repararea pielii

Nimeni nu își dorește o piele uscată și flască.

Așa că…mănâncă o portocală, un morcov sau o felie de pepene galben. Sunt încărcate cu vitamina A.

O poți găsi, de asemenea, în frunze verzi, ouă și lactate cu conținut scăzut de grăsimi.

Când utilizezi un produs pentru piele ce conține vitamina A, ridurile și petele maro vor fi mai puțin vizibile.

Aceste produse, numite retinoizi, sunt tratamente cu prescripție comună pentru acnee și alte afecțiuni ale pielii.

Vitamina C: Putere asupra Soarelui

Soarele poate fi dur pentru pielea ta. Vitamina C te poate ajuta să te protejezi.

De asemenea, ajută la anularea daunelor solare provocate colagenului și elastinei, două substanțe care îți asigură fermitatea pielii.

Obține vitamina C din ardei roșii, citrice, papaya, kiwi, broccoli, verdeață și varza de Bruxelles.

Vitamina E îmbunătățește sănătatea pielii – alimente pentru piele sănătoasă și suplă

Un alt antioxidant care te poate ajuta să îți salvezi pielea de daunele solare și inflamații este vitamina E.

O poți obține din alimente pentru piele sănătoasă și suplă precum: uleiuri vegetale, nuci, semințe, măsline, spanac, sparanghel și frunze verzi.

Consumă grăsimi sănătoase

Omega-3 și omega-6 sunt grăsimi bune care ajută la crearea barierei de ulei natural a pielii, păstrând la distanță uscăciunea și roșeața.

Acizii grași esențiali omega te ajută să ai o piele mai netedă și cu aspect mai tânăr.

Le poți obține din uleiuri de măsline și canola, semințe de in, nuci și pește de apă rece precum somon, sardine și macrou.


alimente pentru un sistem imunitar sanatos
OMEGA 3 6 9 – Sursa de acizi grași esențiali

Uleiuri bune pentru piele sănătoasă

Unele uleiuri au acizi grași esențiali mai mult decât altele.

Cele de bună calitate, cum ar fi uleiul de măsline extra-virgin și uleiul presat la rece, sunt prelucrate mai simplu decât multe alte tipuri.

Pot avea mai mulți nutrienți buni pentru pielea ta.

Aceste uleiuri pot ajuta, de asemenea, la păstrarea unei pieli luminoasă și strălucitoare și care arată și pe care o simți sănătoasă.

Antioxidanți într-o ceașcă

Ceaiul verde poate fi numit poțiune magică și este un răsfăț extraordinar pe care îl poți oferi pielii tale..

Acesta ajută la oprirea inflamației, încetinirea afectării ADN-ului și poate ajuta chiar la prevenirea arderii soarelui.

Poți găsi ceai verde într-o mulțime de produse cosmetice, dar de ce să nu mergi direct la sursă: alintă-te cu o ceașcă de ceai.


Citește și:



CURESLABIT.RO – MAGAZIN ONLINE


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *