fbpx

7 Super alimente pentru a stimula nivelul de energie

alimente care cresc energia

Alimente care cresc energia |

Energia provine din alimentele pe care le consumăm.

Corpurile noastre digerează mâncarea pe care o mâncăm, amestecând-o cu lichide (acizi și enzime) în stomac.

Când stomacul digeră alimente, carbohidrații (zaharuri și amidonuri) din alimente se descompun într-un alt tip de zahăr, numit glucoză. Aceasta oferă combustibilul necesar organismului pentru a funcționa la niveluri performante.

Așadar, ia în considerare și consumă alimente care îți mențin energia sus și reduc nivelul de stres.

Fără îndoială, aceste alegeri sănătoase te vor ajuta să gândești mai clar și să te concentrezi mai bine la ceea ce ai de făcut. Mult mai mult decât o gogoașă și o băutură carbogazoasă de dimensiuni superioare.

7 Super alimente pentru a stimula nivelul de energie


alimente care slăbesc

1. Somon- Îmbunătățește starea de alertă

Acest pește conține niveluri ridicate de acizi grași omega 3, acizi care sunt legați de scăderea ratelor de boli de inimă.

Cum te ajută să te energizezi?

Somonul este o sursă bună de proteine, care te poate ajuta să îți îmbunătățești vigilența și performanța.

De asemenea, a fost legat de o îmbunătățire a sănătății globale a creierului.

2. Migdale – Ajută la prevenirea poftelor și mențin sațietatea

Aceste nuci sunt ambalate cu fibre, proteine ​​și grăsimi sănătoase pentru a te umple și a reduce pofta.

În plus, vitamina E din migdale este bună pentru pielea ta și pare să protejeze de daunele solare.

Cercetările noi au legat migdalele nu numai cu îmbunătățirea sănătății inimii, ci și cu un risc mai mic de anumite tipuri de cancer, cum ar fi cancerul de sân sau plămâni.

Migdalele previn vârfurile de zahăr din sânge și insulină, ceea ce înseamnă mai puține valori ridicate și mai mult minime, în timp ce lucrezi.

3. Ceaiul verde – alternativă mai sănătoasă a cafelei

Ceaiul verde este încărcat cu antioxidanți și catechine, compuși care pot ajuta la reducerea riscului de boli de inimă.

O alegere inteligentă, se consideră că catechinele din ceaiul verde îmbunătățesc starea de spirit și ridică nivelul de energie.


arzator de grasimi

4. Avocado – Îmbunătățește-ți concentrarea – alimente care cresc energia

Benefic prin grăsimea bună, fructul de avocado conține mult potasiu.

Conține, de asemenea, o grăsime monoinsaturată numită acid oleic, care poate ajuta la scăderea colesterolului.

În plus, sporește aspectul părului și a pielii.

Fibrele și grăsimea duală din acest fruct foarte popular ajută la menținerea constantă a nivelului de insulină, ceea ce face concentrarea mai ușoară.

5. Legume – Evită creșterea de zahăr din sânge

Legumele, alimente care cresc energia, inclusiv conopida, varza, varza de Bruxelles, kale, duc la creștere de apă și sunt esențiale în nutriție.

Toate conțin o varietate de compuși, inclusiv indolii și izotiocianii, care pot oferi protecție împotriva unui număr de boli cronice, inclusiv cancerul.

Fibra din aceste legume crocante ajută la stabilizarea zahărului din sânge și a insulinei, împiedicând creșterea rapidă a nivelului de energie doar pentru a se prăbuși.

6. Ciocolata neagră – scade nivelul de stres – alimente care cresc energia

Flavonoidele din ciocolata neagră ajută la menținerea vaselor de sânge sănătoase și la reducerea inflamației.

În plus, grăsimea din ciocolata neagră nu va afecta negativ nivelul colesterolului.

Consumul de ciocolată neagră poate scădea cortizolul, un hormon de stres asociat cu apetitul crescut și creșterea în greutate.

Ciocolata neagră (urmărește să mănânci tipul care conține 70% sau mai mult cacao) poate ajuta la îmbunătățirea fluxului de sânge către creier și performanțele cognitive.

7. Fructe de pădure: te menține concentrat – alimente care cresc energia

Fructele negre, inclusiv afine, zmeură și mure, sunt ambalate cu antioxidanți.

De asemenea, conțin alte fitonutrienti care promoveaza sanatatea, inclusiv antocianine, un compus care poate ajuta la scaderea tensiunii arteriale.

Ambalate cu fibre, fructele de pădure te pot ține concentrat, controlând nivelul glicemiei și te ajută să eviți o scufundare de energie.

De asemenea ține cont de aceste sfaturi pentru a spori energia și nivelul de concentrare și de bine:

  • Controlează stresul. Emoțiile provocate de stres consumă cantități uriașe de energie.
  • Redu-ți sarcinile. Unul dintre principalele motive pentru oboseală este excesul de muncă.
  • Fă exerciții. Exercițiile fizice garantează că vei dormi mai bine.
  • Evită fumatul.
  • Dormi suficient.
  • Mănâncă sănătos.
  • Limitează alcoolul.

Citește în continuare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *