fbpx

5 Alimente pentru combaterea grăsimilor

alimente pentru combaterea grăsimilor

5 Alimente pentru combaterea grăsimilor | Slăbește sănătos și eficient

În timp ce dieta nu este întotdeauna distractivă, cu siguranță nu trebuie să fie nici o povară.

De fapt, unele alimente prietenoase cu dieta pot face minuni pentru sănătatea și talia ta, indiferent dacă te preocupă sau nu fizicul.

Dacă dorești să slăbești sau să îți menții greutate pe termen lung, atunci ia în considerare să adaugi câteva dintre aceste ingrediente miraculoase în regimul tău zilnic.

Și să începi să te bucuri de vară!

 Slăbește sănătos și eficient mâncând mere din farfurie

5 Alimente pentru combaterea grăsimilor

1.Merele

Secretul acestui delicios și hrănitor aliment constă în conținutul de glutation.

S-a constatat că glutationul crește nivelul de enzime antioxidante din sânge, care îți protejează corpul de toxinele care sunt legate de creșterea în greutate.

  • Toxinele sunt stocate în celulele grase, așa că atunci când pierzi în grăsime, pierzi și din toxine. Deci scopul este să fii sigură că îți asiguri nutrienți adecvați pentru a ajuta la eliminarea toxicului.

Merele conțin, de asemenea, acid ursolic, care crește mușchiul reducând în același timp grăsimea corporală.

2. Grăsimi sănătoase

Acizii grași esențiali cresc producția de enzime care ard grăsimi în organism.

Încercă să adăugi în planul alimentar zilnic, avocado, unt de nuci și semințe. Amestecă-le într-un delicios shake de proteine ​​și începe dimineața în forță.


alimente care slăbesc , alimente pentru combaterea grăsimilor ,  Slăbește sănătos și eficient

Poți adăuga, de asemenea, în smoothie-urile tale, uleiuri de pește și in, precum și CLA pentru a obține toate beneficiile suplimentare pentru arderea grăsimilor.

Dacă urmezi o dietă săracă în calorii sau cu un nivel scăzut de carbohidrați pentru o perioadă îndelungată de timp, atunci adăugă câțiva acizi grași esențiali la dietă. Te vor ajuta să te asiguri că vei obține cantitatea necesară de grăsime necesară sănătății hormonilor și metabolismului.

S-a dovedit că acizii grași esențiali reduc pierderea proteinelor, scade grăsimea corporală, crește absorbția de aminoacizi și crește sensibilitatea la insulină. 


Citește și:



3. Ierburi – alimente pentru combaterea grăsimilor

Aceste minuni ale naturii, cum ar fi rozmarin, oregano, salvie, cimbru, busuioc și mentă, toate conțin un compus numit acid rosmarinic.

  • Acidul rosmarinic este un antioxidant natural care susține metabolismul și reduce greutatea apei.

Atunci când dieta ta include alimente super-plictisitoare, cum e broccoli sau gratarul de pui, vei dori, cu siguranță, să condimentezi lucrurile.

4. Ceai verde – slăbește sănătos și eficient

Ceaiul verde a fost asociat cu mai multe beneficii pentru sănătate, inclusiv pierderea în greutate, datorită conținutului său nutrițional bogat și antioxidant.

Alegerea consumului de ceai verde îți garantează un mod plăcut de a scăpa de grăsimi și toxine.

Ceaiul verde conține cafeină și un tip de flavonoid numit catechin (EGCG), care este un antioxidant.

Cercetările sugerează că ambii compuși pot accelera metabolismul.

Catechinul poate ajuta la descompunerea excesului de grăsime, în timp ce atât catechina cât și cafeina pot crește cantitatea de energie pe care organismul o folosește.

Compusul activ ce se găsește în ceaiul verde, EGCG, susține producerea hormonului noradrenalină, care crește arderea grăsimilor și modulează absorbția și metabolismul grăsimilor.

Ceaiul verde conține mulți antioxidanți care pot ajuta la reducerea inflamației în plămâni. Acești compuși pot proteja chiar și țesutul pulmonar de efectele nocive ale inhalării fumului.


FAT BURNER X3 conține extract de ceai verde – află mai multe detalii aici


arzator de grasimi

5. Probioticele

Importanței unei flore intestinale sănătoase pentru obiectivele generale de sănătate, este arătată de din ce în ce mai multe cercetări.

Studiile arată că bacteriile sănătoase din intestinul nostru joacă un rol semnificativ în funcția metabolică.

Probioticele pot contribui la îmbunătățirea digestiei și a detoxifierii, care sunt importante pentru susținerea metabolismului.

Cercetătorii au descoperit o corelație între nivelurile mai mari de probiotice ale tractului digestiv și pierderea în greutate pe termen lung de succes.

Dacă un supliment probiotic nu se potrivește cu planul tău nutrițional, poți adăuga câteva alimente fermentate în dieta ta. Acestea acționează ca probiotice: chefir, lapte de nucă de cocos sau ceai Kombucha.


Citește în continuare



ALEGE SUPLIMENTE NUTRITIVE CE SPRIJINĂ SĂNĂTATEA



Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *