fbpx

Cele mai bune fructe pentru slăbit

fructe care slăbesc sănătos

Cele mai bune fructe pentru slăbit | Slăbire sănătoasă |Listă fructe pentru slăbit |Alimente sănătoase | Alimente pentru slăbit

Fructele sunt darul naturii. Ne pot oferi tot ce avem nevoie pentru o viață sănătoasă.

  • O gustare naturală, ambalată cu vitamine, fibre și alți nutrienți care susțin o dietă sănătoasă. Așa putem defini fructele.

De asemenea, fructele sunt, în general, sărace în calorii și bogate în fibre, ceea ce te poate ajuta să slăbești.

De fapt, consumul de fructe este legat de o greutate corporală mai mică și un risc mai mic de diabet, tensiune arterială ridicată, cancer și boli de inimă.

Iată doar o parte din cele mai bune fructe pe care să le consumi dacă vrei să slăbești.


Produs MEGA VIT&MIN Complex de vitamine pentru o viata sanatoasa

Fructe care slăbesc sănătos

1. Grapefruit

fructe care slăbesc sănătos grapefruit ,  alimente pentru slăbit
fructe care slăbesc sănătos

Grapefruitul este o încrucișare între un pomelo și o portocală și este în mod obișnuit asociat cu dieta și pierderea în greutate.


Citește și: Dieta rapida cu limonada: pierde un kilogram pe zi


Jumătate de grapefruit conține doar 39 de calorii, dar oferă 65% din aportul zilnic de referință (RDI) pentru soiurile de vitamina C. De asemenea, 28% din RDI pentru vitamina A.

În plus, grapefruitul are un indice glicemic scăzut (IG), ceea ce înseamnă că eliberează zahărul în fluxul sanguin mai lent. O dieta cu IG scăzut poate ajuta la scăderea în greutate și la menținerea greutății.

Într-un studiu efectuat pe 85 de persoane obeze, consumul de grapefruit aleatoriu sau înainte de masă a dus la o scădere a aportului de calorii. După 12 săptămâni s-a remarcat o scădere cu 7,1% a greutății corporale. Și o îmbunătățire a nivelului de colesterol.

În plus, o recenzie recentă a constatat că consumul de grapefruit a redus grăsimea corporală, circumferința taliei și tensiunea arterială.

Grapefruitul poate fi consumat ca atare. De asemenea, este un plus excelent în salate și alte feluri de mâncare.

Grapefruit este foarte scăzut în calorii și bogat în vitaminele A și C.

Poate fi o gustare sănătoasă înainte de mesele principale pentru a ajuta la arderi și reducerea consumului alimentar general.

2. Mere

fructe care slăbesc sănătos
fructe care slăbesc sănătos

Merele au un conținut scăzut de calorii și bogat în fibre, cu 116 calorii și 5,4 grame de fibre per fructe mari (223 grame). 

De asemenea, s-a descoperit că susțin pierderea în greutate.

Într-un studiu, femeilor li s-au acordat trei mere, trei pere sau trei fursecuri de ovăz. Cu aceeași valoare calorică pe zi, timp de 10 săptămâni.

Grupul care a mâncat mere a pierdut 2 kilograme (0,91 kg). Grupul cu pere 1,6 kilograme (0,84 kg). În timp ce greutatea grupului care a avut la masă de ovăz nu s-a schimbat.

Un studiu observațional pe 120.000 de persoane a stabilit că persoanele care au mâncat mere au pierdut în medie 1,24 kilograme ( 0,56 kg) pe o porție zilnică, pe o perioadă de patru ani.

Deoarece merele au conținut scăzut de calorii și sunt sățioase, este posibil să mânci mai puțin în cursul zilei.


alimente care slăbesc

Cercetările arată că merele consumate întregi sunt mai eficiente, decât în sucuri, pentru a reduce foamea și a controla pofta de mâncare.

Așadar, studiile leagă merele și sucul de mere cu reducerea grăsimilor corporale. Comparativ cu o altă băutură cu ​​același număr de calorii.

Extract de polifenol de mere – produs dintr-unul dintre compușii naturali ai fructului – a fost legat și de nivelurile reduse ale colesterolului.

Merele pot fi savurate într-o varietate de moduri, atât gătite cât și crude.

Le poți adăuga în bolurile de cereale, iaurt, tocanițe și salate.

3. Fructele de pădure – fructe care slăbesc sănătos

fructe care slăbesc sănătos
fructe care slăbesc sănătos

Fructele de pădure au puteri extraordinare asupra menținerii sănătății. Sunt pline de nutrienți și au conținut scăzut de calorii.

De exemplu, o jumătate de cană de afine conține doar 42 de calorii, dar furnizează 12% din necesarul zilnic de vitamina C și mangan, precum și 18% de vitamina K.

O cană de căpșuni conține sub 50 de calorii și oferă 3 grame de fibre dietetice, ca la fel de bine ca 150% din necesarul pentru vitamina C și aproape 30% pentru mangan.

S-a dovedit că fructele de pădure sunt, de asemenea, sățioase.

Un studiu a descoperit că persoanele care au primit o gustare cu fructe de pădure însumând 65 de calorii, au mâncat mai puține alimente la o masă ulterioară, decât cele care au primit bomboane cu același număr de calorii. 

În plus, consumul de fructe de pădure poate ajuta la scăderea nivelului de colesterol, reducerea tensiunii arterială și scăderea inflamației, ceea ce poate să fie deosebit de util persoanelor supraponderale.

Atât fructe proaspete, cât și cele congelate sunt la fel de bune.

Pot fi adăugate la cereale sau iaurt pentru micul dejun, amestecate într-un smoothie sănătos, amestecate în produse coapte sau într-o salată.


Citește și:

  • 5 Diete susținute de știință
    Ce să mănânci ca să slăbești? 5 Diete sănătoase care sunt susținute de știință Deși multe diete pot funcționa pentru […]


Listă fructe pentru slăbit

4. Fructele tari

fructe care slăbesc sănătos , listă fructe pentru slăbit

Fructele tari, cunoscute și sub denumirea de drupe, sunt un grup de fructe de sezon cu un exterior cărnos și tare și sâmbure la interior. Acestea includ piersici, nectarine, prune, vișine și caise.

Fructele tari sunt scăzute de indice glicemic, au conținut scăzut de calorii și bogate în nutrienți precum vitaminele C și A – ceea ce le face minunate pentru cei care încearcă să slăbească.

De exemplu, o piersică medie (150 de grame) conține 58 de calorii, în timp ce 1 cană (130 grame) de cireșe oferă 87 de calorii, iar două prune mici (120 grame) sau patru caise (140 grame) au doar 60 de calorii.

Așă că, atunci când vrei o gustare alege un fruct tare, mai degrabă decât chipsurile sau prăjiturile.

Fructele tari pot fi consumate proaspete, mărunțite în salate de fructe, amestecate într-un bol cu cereale sau sau adăugate în diverse mâncăruri savuroase.

5. Fructul pasiunii

alimente sănătoase - fructul pasiunii , listă fructe pentru slăbit

Fructul pasiunii provine din America de Sud, crește pe o viță de vie frumoasă, înflorită. Are o coajă exterioară dură – de culoare violetă sau galbenă – cu o masă comestibilă și plină de semințe în interior.

Un fruct (18 grame) conține doar 17 calorii și este o sursă bogată de fibre, vitamina C, vitamina A, fier și potasiu.

Pentru un fruct atât de mic, fructul pasiunii deține o cantitate mare de fibre alimentare. De fapt, cinci fructe dau 42% din necesarul de nutrienți, pentru mai puțin de 100 de calorii.

Fibra încetinește digestia, ajutându-te să te simți mai plin și să îți controlezi pofta de mâncare. 



În plus, semințele de fructul de pasiune oferă piceatannol, o substanță legată de reducerea tensiunii arteriale și sensibilitate la insulină.

Pentru pierderea în greutate, fructul pasiunii este cel mai bine consumat integral. Poate fi consumat singur, utilizat ca topping sau umplutură pentru deserturi sau adăugat la băuturi.

6. Rubarbă

alimente sănătoase - rubarbă , listă fructe pentru slăbit

Rubarba este de fapt o legumă, dar în Europa și America de Nord, este adesea preparat ca un fruct.

În timp ce are doar 11 calorii pe tulpină, are aproape 1 gram de fibre și aproape 20% din necesarul de vitamina K.

În plus, fibra de rubarbă poate ajuta la reducerea nivelului ridicat de colesterol. O problemă comună pentru persoanele care se luptă cu greutatea.

Într-un studiu efectuat la 83 de persoane cu ateroscleroză, o boală a arterelor, la cele la care au fost administrate 23 mg de extract de rubarbă uscată la kilogramul de greutate corporală (50 mg pe kg), timp de șase luni, au experimentat o scădere semnificativă a colesterolului și îmbunătățirea funcției vaselor de sânge.

Tulpinile de rubarb pot fi servite cu terci sau cu cerealele preferate.

Deși poate fi folosit în mai multe moduri, inclusiv în deserturi, cel mai bine este să rămâi la mâncărurile cu conținut scăzut de zahăr, atunci când încerci să slăbești.

7. Kiwi – fructe care slăbesc sănătos

fructe care slăbesc sănătos

Fructele de kiwi sunt mici, maro, cu carne verde sau galbenă și semințe minuscule negre.

Foarte bogate în nutrienți, kiwi sunt o sursă excelentă de vitamina C, vitamina E, folat și fibre și au beneficii semnificative pentru sănătate.

Într-un studiu, 41 de persoane cu prediabet au mâncat două kiwi pe zi, timp de 12 săptămâni. La finalul studiului, au prezentat niveluri mai mari de vitamina C, o reducere a tensiunii arteriale și o reducere de 3,1 cm a circumferinței taliei.

Studii suplimentare notează că kiwi-ul poate ajuta la controlul glicemiei, la îmbunătățirea colesterolului și la susținerea sănătății intestinului – pierderea în greutate suplimentară.

Fructele de Kiwi au un indice glicemic scăzut, astfel că, în timp ce conțin zahăr, acesta este eliberat mai lent – ceea ce duce la niveluri mici de zahăr în sânge.

Mai mult, kiwi sunt bogate în fibre alimentare. Un fruct mic, decojit (69 grame) are peste 2 grame de fibre, în timp ce pielea singură furnizează 1 gram suplimentar de fibre.

S-a dovedit că dietele bogate în fibre din fructe și legume promovează pierderea în greutate, crește plenitudinea și îmbunătățesc sănătatea intestinului.

Fructul de Kiwi este moale, dulce și delicios atunci când este mâncat crud, decojit sau necurățat.

Poate fi, de asemenea, consumat în sucuri, utilizat în salate, adăugat la cerealele de dimineață sau utilizat în produsele coapte.


CUMPĂRĂ ACUM!

8. Pepene

fructe care slăbesc sănătos

Pepenele are un conținut scăzut de calorii și un conținut ridicat de apă, ceea ce îl face ideal pentru pierderea în greutate.

Doar 150-160 grame de pepene galben oferă aproximativ 46-61 de calorii.

Sărac în calorii, pepenele este bogat în fibre, potasiu și antioxidanți, cum ar fi vitamina C, beta-caroten și licopen.

Mai mult, consumul de fructe cu un conținut ridicat de apă te poate ajuta să slăbești rapid și sănătos.

Totuși, trebuie să luăm în seamă că pepenele verde are un indice glicemic ridicat, astfel încât controlul porțiilor este important. 

Pepenii pot fi savurați proaspeți, ca atare sau într-o salată de fructe. De asemenea, sunt ușor de amestecat în smoothie-uri de fructe sau consumați congelați.

9. Portocale – fructe care slăbesc sănătos

fructe care slăbesc sănătos , fructe pentru slăbire , listă fructe pentru slăbit

Ca toate citricele, portocalele au un conținut scăzut de calorii, în timp ce sunt bogate în vitamina C și fibre. De asemenea, sunt foarte sățioase.

În timp ce multe persoane consumă suc de portocale în loc de felii de portocale, studiile au descoperit că, consumul de fructe întregi – mai degrabă decât sucurile – oferă o senzație mai mare de sațietate și aport de calorii.

Deci, dacă încerci să slăbești, poate fi mai indicat să mănânci portocale, mai degrabă decât să bei suc de portocale.

Fructul poate fi consumat singur sau adăugat la salate sau desertul preferat.

10. Banane

fructe care slăbesc sănătos

Când încearcă să slăbească, unii evită bananele din cauza conținutului mare de zahăr și calorii.

În timp ce bananele sunt mai bogate în calorii decât multe alte fructe, acestea sunt, de asemenea, mai bogate în nutrienți precum potasiu, magneziu, mangan, fibre, numeroși antioxidanți și vitaminele A, B6 și C.

Indicele glicemic scăzut ajută la controlul nivelului de insulină și la reglarea greutății, în special la persoanele care au diabet.

În plus, un studiu a ilustrat că consumul unei banane pe zi duce la reducerea atât a zahărului din sânge, cât și a colesterolului.

Alimentele de înaltă calitate, bogate în nutrienți și calorii scăzute, precum bananele sunt vitale pentru orice plan sănătos de pierdere în greutate.

Bananele pot fi savurate singure, ca o gustare rapidă și sănătoasă. Sau fie gătite într-o mare varietate de feluri de mâncare.

11. Avocado

alimente pentru slăbit avocado 
listă fructe pentru slăbit

Avocado este un fruct gras, bogat în calorii, cultivat în zonele cu climă caldă.

Jumătate de avocado (100 de grame) conține 160 de calorii, ceea ce îl face unul dintre cele mai bogate fructe în calorii. Aceeași cantitate asigură 25% din necesarul de vitamina K și 20% pentru folat.

În ciuda conținutului ridicat de calorii și grăsimi, avocado poate promova pierderea în greutate. 

Într-un studiu, 61 de persoane supraponderale au mâncat o dietă conținând fie 200 grame de avocado, fie 30 de grame de alte grăsimi.


Citește și:


Ambele grupuri au prezentat pierdere semnificativă în greutate, indicând faptul că fructele de avocado sunt o alegere inteligentă pentru cei doresc să slăbească.

Alte studii au descoperit ca consumul de avocado poate crește senzația de sațietate, scăderea poftei de mâncare și îmbunătățirea nivelului de colesterol.

Un studiu mai mare a relevat că persoanele care mănâncă avocado tind să aibă diete mai sănătoase, un risc mai mic de sindrom metabolic și o greutate corporală mai mică.

Avocado pot fi folosit ca înlocuitor pe pâinea prăjită. Poate fi adăugat, de asemenea, în salate, smoothie-uri sau în alte mâncăruri.

În concluzie, fructele sunt o parte esențială a unei diete sănătoase – și pot ajuta la pierderea în greutate.

Majoritatea fructelor sunt sărace în calorii, bogate în nutrienți și fibre, ceea ce vă poate spori senzația de plin.

Cel mai bine este să mănânci fructele întregi, așa cum au fost lăsate de mama natură.

Doar consumul de fructe nu este cheia pentru pierdere greutate.

Pentru a-ți atinge scopul de a slăbi, urmează o dietă sănătoasă, integrală, pe bază de alimente sănătoase, alături de activitate fizică constantă.


CureSlabit.ro – MAGAZIN CU SUPLIMENTE NUTRITIVE



Citește în continuare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *