fbpx

Cum sa scapi usor de kilogramele in plus

Plan de alimentatie - Cum sa scapi usor de kilogramele in plus

Cum sa scapi usor de kilogramele in plus?

Exista multe modalitati de a pierde kilograme rapid, insa, din cauza multora, vei fi infometat si nemultumit.

Daca nu ai o vointa de fier, foamea te va face sa renunti rapid.

Si totusi, specialistii in nutritie ne spus ca poate fi si usor, daca urmezi un plan de alimentatie sanatos, fara sa te infometezi.

Iata un plan simplu, in 3 pasi, care te ajuta sa scapi de kilogramele in plus

Acest plan promite sa:

  • Reduci semnificativ apetitul
  • Scapi rapid de kilogramele in plus, fara sa iti fie foame
  • Imbunatatesti sanatatea metabolica.

Pasul 1 – Redu zaharul si amidonul

Cea mai importanta parte este reducerea zaharului si a amidonului (carbohidratii).

Cand faci acest lucru, senzatia de foame este scazuta si vei ajunge sa consumi mai putine calorii.

Acum, in loc sa arda carbohidratii pentru a avea energie, corpul incepe sa se alimenteze cu grasimile deja depozitate.

Un alt beneficiul al reducerii carbohidratilor este ca nivelul de insulina din sange scade, determinand rinichii sa elimine excesul de sodiu si apa din corp.

Pasul 2 – Mancati proteine, grasimi sanatoase si legume – si poti sa scapi usor de kilogramele in plus

Toate mesele trebuie sa includa o sursa de proteine, o sursa de grasimi sanatoase si legume cu continut scazut de carbohidrati.

Organizarea meselor in acest fel, va aduce in mod automat aportul de carbohidrati in intervalul recomandat de 20-50 grame pe zi.

Surse de proteine

  • Carne: pui, vita, porc, miel, etc
  • Peste si fructe de mare: somon, pastrav, creveti, etc
  • Oua: ouale intregi cu galbenus sunt cele mai bune.

O dieta bogata in proteine poate reduce, de asemenea, pofta si gandul obsesiv legat de mancare cu 60%.

Acest procent duce la reducerea la jumatate a dorintei de a lua gustari la ore tarzii si te face sa te simti satul, desi ai mancat cu 400 mai putine calorii pe zi, doar prin adaugarea proteinelor in dieta.

Legume cu continut scazut de carbohidrati:

  • Brocoli
  • Conopida
  • Spanac
  • Rosii
  • Nap
  • Varza/ Varza de Bruxelles
  • Salata verde
  • Castravete

Puteti manca aceste legume fara a depasi 20-50 de carbohidrati pe zi.

O dieta bazata in cea mai mare parte pe carne si legume, contine toate fibrele, vitaminele si mineralele de care ai nevoie sa scapi usor de kilogramele in plus.

Cum sa scapi usor de kilogramele in plus – surse de grasimi sanatoase

Surse de grasimi:

  • Ulei de masline
  • Ulei de cocos
  • Ulei de avocado
  • Unt

Mananca 2-3 mese pe zi. Daca simti ca iti este foame dupa-amiaza, adauga si a patra masa.

Nu-ti fie teama sa mananci grasimi, deoarece incercarea de a manca in acelasi timp mancare cu continut scazut de carbohidrati, dar si scazut in grasimi, este o reteta sigura pentru esec.  

Pasul 3 – Faceti miscare

Ridica greutati de 3 ori pe saptamana.

  • Cea mai buna optiune este sa mergi la sala de 3-4 ori pe saptamana.

Fa miscare si ridica cateva greutati. Daca nu ai mai fost la sala de sport, ii poti cere unui antrenor cateva sfaturi.

Prin ridicarea greutăților, vei arde o mulțime de calorii și vei preveni încetinirea metabolismului, ceea ce reprezintă un efect secundar comun al pierderii în greutate.

Studiile privind dietele cu continut scazut de carbohidrati, arata ca poti face si un pic de muschi, in timp ce pierzi cantitati semnificative de grasime corporala.    

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *