Cum sa scapi usor de kilogramele in plus?

Cum sa scapi usor de kilogramele in plus?

Exista multe modalitati de a pierde multe kilograme rapid, insa din cauza multora vei fi infometat si nemultumit.

Daca nu ai o vointa de fier, foamea te va face sa renunti rapid la aceste planuri.

Acest plan va ajuta sa:

-Reduceti semnificativ apetitul

-Scapati rapid de kilogramele in plus fara sa va fie foame

-Imbunatatiti sanatatea metabolica

Iata un plan simplu cu 3 pasi pentru a pierde rapid in greutate.

1.Reduceti zaharul si amidonul

Cel mai importanta parte este reducerea zaharului si a amidonului (carbohidrati)

Cand faceti acest lucru senzatia de foame este scazuta si veti ajunge sa consumati mai putine calorii.

Acum, in loc sa arda carbohidratii pentru a avea energie, corpul incepe sa se alimenteze cu grasimile deja depozitate.

Un alt beneficiul al reducerii carbohidratilor, este ca nivelul de insulina din sange scade, determinand rinichii sa elimine excesul de sodiu si apa din corp.

2.Mancati proteine,grasimi si legume

Toate mesele trebuie sa includa o sursa de proteine, o sursa de grasime si legume cu continut scazut de carbohidrati.

Organizarea meselor in acest fel, va aduce in mod automat aportul de carbohidrati in intervalul recomandat de 20-50 grame pe zi.

Surse de proteine

Carne: pui, vita, porc, miel,etc.

Peste si fructe de mare: somon, pastrav, creveti, etc.

Oua: ouale intregi cu galbenus sunt cele mai bune.

O dieta bogata in proteine poate reduce, de asemenea, pofta si gandul obsesiv legat de mancare cu 60%, reducerea la jumatate a dorintei de a lua gustari la ore tarzii si va face sa va simtiti satul, desi ati mancat cu 441 mai putine calorii pe zi doar prin adaugarea proteinelor in dieta.

Lugume cu continut scazut de carbohidrati:

  • Brocoli
  • Conopida
  • Spanac
  • Rosii
  • Nap
  • Varza/ Varza de Bruxelles
  • Salata verde
  • Castravete

Puteti manca aceste legume fara a depasi 20-50 de carbohidrati pe zi.

O dieta bazata in cea mai mare parte pe carne si legume, contine toate fibrele, vitaminele si mineralele de care aveti nevoie.

Surse de grasimi:

  • Ulei de masline
  • Ulei de cocos
  • Ulei de avocado
  • Unt

 

Mananca 2-3 mese pe zi. Daca simti ca iti este foame dupa-amiaza, adauga si a patra masa.

Nu-ti fie teama sa mananci grasimi, deoarece in incercarea de a manca in acelasi timp mancare cu continut scazut de carbohidrati dar si scazut in grasimi in acelasi timp, este o reteta sigura pentru esec.

 

3.Ridicati greutati de 3 ori pe saptamana

Nu aveti nevoie sa faceti ecercitii pentru acest plan, insa este recomandat.

Cea mai buna optiune este sa mergeti la sala de 3-4 ori pe saptamana. Faceti incalzire si ridicati cateva greutati.

Daca nu ati mai fost la sala de sport, ii puteti cere unui antrenor cateva sfaturi.

Prin ridicarea greutăților, veți arde o mulțime de calorii și veți preveni încetinirea metabolismului, ceea ce reprezintă un efect secundar comun al pierderii în greutate.

Studiile provind dietele cu continut scazut de carbohidrati, arata ca puteti face si un pic de muschi, in timp ce pierdeti cantitati semnificative de grasime corporala.

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *