5 Metode sigure pentru a pierde in greutate

curs de slabit

Îți dorești , dar este o adevărată provocare: ai nevoie de motivație , de ambiție și de credința că este o schimbare ce merită, ce îți va transforma viața. În bine.

Atunci când ne propunem să slăbim, primul pas și cel mai important este informarea. Să știm cum funcționează organismul nostru ne va ajuta enorm, va face ca tot procesul de pierdere în greutate să fie mult mai ușor.

Următorul pas este să ne formăm obiceiuri, care, în timp, vor deveni parte din noi și , astfel , reușim să facem din procesul de pierdere în greutate unul susținut și plăcut.

Regulile de bază sunt : urmărește câte calorii mănânci, adaugă mișcare, mănâncă sănătos ( grăsimi sănătoase, cereale integrale, proteină slabă), odihnește-te suficient.

  • Atenție la ce mănânci

Succesul în a pierde kilograme vine , în primul rînd, de la ce mânănci.

Include în alimentația ta , alimente bogate în apă, fibre, grăsimi sănătoase și proteine.

  • Atenție când mănânci

Mâncând încet și mestecând cât mai bine mâncarea, duce la un sentiment de plin, de saturație și reduce intensitatea senzației de foame.

  • Mărimea contează

Atunci când încerci să mânânci mai puțin și să rămâi fidelă scopului tău de a pierde kilograme, cea mai nepotrivită alegere este să sari peste mese.

Sărind peste mese sau așteptând prea mult , infometându-ne, duce într-un final la a mânca ceva nesănătos ce e la indemână sau la ore foarte târzii, în noapte.

Nutriționiștii recomandă mesele în cantități mici și dese, la fiecare trei ore, și un mic dejun consistent , la o oră după ce ne trezim.

  • Faceți mișcare

Tot mai multe cercetări demonstrează legătura dintre mișcare și sănătatea fizică și mentală. S-a ajuns la concluzia că o persoană care face mișcare în mod repetat, experimentează mai puțin stres.

  • Dormi suficient

Organismul nostru are nevoie de somn pentru a se recupera, reîncărca și reseta. În timpul somnului se desfășoară o activitate intensa la nivelul creierului, dar și al organismului fizic.

Avem nevoie de 7-8 ore de somn pentru a ne păstra balanța hormonală. Este indicat să mergem la somn și să ne trezim la aceleași ore, în fiecare zi, pentru a ne bucura de cel mai odihnitor somn – foarte important în procesul de pierdere în greutate.

Tips-uri pentru a pierde in greutate

  • Mănâncă acasă – este plăcut și convenabil să mănânci la restaurant, dar , de cele mai multe ori, ajungi să consumi cantități mai mari și mai puțin sănătoase.
  • Micșorează porția – ajută-te prin a alege farfurii mai mici; acestea vor da impresia de cantitate.
  • Notează tot ce mănânci – vei fi mult mai atentă la ce mănânci.
  • Cântărește-te zilnic – dacă astăzi cântărești mai mult, vei putea modera porțiile mâine.
  • Lasă-te ajutată – de cei dragi sau fă un plan de pierdere în greutate cu partenerul, vor fi șanse mai mari să te ții de promisiune.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *