fbpx

Dieta Ketogenică – plan alimentar pe 7 zile

Dieta ketogenică plan alimentar 7 zile

Atunci când consumi alimentele recomandate în dieta ketogenică, corpul tău poate intra în starea de cetoză, într-o perioadă foarte scurtă: până la trei zile.

În timpul dietei, majoritatea caloriile pe care le consumi provin din grăsimi, cu puține proteine și foarte puțini carbohidrați.

  • Cetoza se întâmplă, de asemenea, dacă mănânci o dietă foarte scăzută în calorii.

Care sunt beneficiile și riscurile dietei ketogenice?

Înainte de a urma dieta keto, este esențial să știi posibilele beneficii și riscuri ale procesului de cetoză.

Există trei cazuri în care cercetările sprijină o dietă ketogenă:

  • ajută la controlul diabetului de tip 2,
  • ca parte a tratamentului epilepsiei,
  • pentru pierderea în greutate.

In termeni de diabet, există unele cercetări promițătoare care arată că dieta ketogenă poate îmbunătăți controlul glicemic.

Aceasta poate duce la controlul mediu al glicemiei și te poate ajuta să reduci consumul de medicamente.

Dar pentru persoanele cu diabet, este o mare preocupare să mănânce multe grăsimi, ceea ce este nesănătos atunci când sunt consumate în exces.

Consumul mult mai mare de grăsimi este, de asemenea, o provocare și în rândul începătorilor dietei keto.

Deoarece persoanele cu diabet zaharat de tip 2 prezintă un risc crescut de boli cardiovasculare, există o preocupare pentru grăsimea saturată din dietă.

Grăsimile pot crește nivelul de colesterol LDL sau „rău”și pot crea probleme cardiace.

Dacă aveți diabet de tip 2, discutați cu medicul înainte de a încerca o dietă ketogenă. Este posibil să vă recomande o dietă diferită de slăbit pentru dvs., cum ar fi o dietă cu calorii reduse, pentru a gestiona diabetul.

La fel și persoanele cu epilepsie ar trebui să consulte și medicul înainte de a urma acestă dietă, ca parte a planului de tratament.


L-CARNITINE 1000 – Accelerează metabolismul, arde grăsimile, crește energia.


Cum influențează dieta ketogenică pierderea kilogramelor în plus?

În ceea ce privește pierderea în greutate, dieta ketogenă poate avea un impact mare, imediat.

Dietele cetogene te vor face să pierzi în greutate, din prima săptămână.

În timpul acestei diete, organismul tău va folosi mai întâi toate depozitele sale de glicogen (forma de depozitare a carbohidraților). Cu glicogenul epuizat, vei scădea greutatea apei.

Deși poate fi motivant să observăm că numărul de pe cântar este în scădere (adesea dramatic), nu uita că cea mai mare parte este pierderea de apă, inițial.

Dar dieta keto poate fi eficientă în timp.

Studii au sugerat că dieta keto poate stimula pierderea de grăsime la persoanele obeze atunci când este folosită timp de câteva săptămâni și până la un an.

O metaanaliză a menționat că un motiv pentru pierderea în greutate este probabil ca dietele keto să suprime foamea.

Un dezavantaj al unei diete ketogene pentru pierderea în greutate este dificultatea menținerii acesteia.

Studiile arată că pierderea în greutate rezultă dintr-o dieta cu conținut scăzut de carbohidrați, timp de mai mult de 12 luni.

dieta ketogenică
Dieta ketogenică

Dieta ketogenică plan alimentar 7 zile

În timp ce este posibil să mânânci mai multe grăsimi satioase (cum ar fi untul de arahide, untul obișnuit sau avocado), de asemenea, ești mult mai limitat în ceea ce permite dieta. Ceea ce poate face situații de zi cu zi, cum ar fi să mănânci cina cu familia sau să ieși cu prietenii, mult mai dificil.

Deoarece, deseori o dietă este greu de susținut, este mai ușor să ne bazăm pe dietă pe termen scurt, mai degrabă, decât ca un stil de viață pe termen lung.

Înainte de a începe, întreabă-te ce este cu adevărat realist pentru tine.

De asemenea, poți colabora cu un dietetician nutriționist local înregistrat, pentru a limita potențialele deficiențe de nutrienți și a vorbi despre suplimentarea cu vitamine. Deoarece nu vei mânca cereale integrale, lactate sau fructe și vei elimina multe legume.

O dietă care elimină grupurile alimentare complete vin cu o atenționare.

Ce trebuie să știi atunci când îți creezi planul alimentar – dieta ketogenică

Dacă ai decis să mergi mai departe și să încerci dieta ketogenică, veii dori să respecți parametrii planului alimentar.

Aproximativ 60 – 80% din calorii vor proveni din grăsimi. Acest fapt spune că vei mânca carne, grăsimi și uleiuri și o cantitate foarte limitată de legume non-amidonice.

Această dietă este diferită de o dietă tradițională cu conținut scăzut de carbohidrați, deoarece sunt admise și mai puțini carbohidrați în dieta keto.

Caloriile rămase din dieta keto provin din proteine ​​- aproximativ 1 gram (g) pe kilogramul de greutate corporală, deci o femeie de 140 de kilograme ar avea nevoie aproximativ 64 g proteine ​​totale.

În ceea ce privește carbohidrații, fiecare corp este diferit, dar majoritatea oamenilor mențin cetoza cu între 20 și 50 g carbohidrați net pe zi.

Glucide totale minus fibrele sunt egale cu carbohidrații neti.

Adică, dacă mănânci ceva la fel de mic ca o porție de afine, corpul tău ar putea reveni la arderea carbohidraților pentru combustibil, mai degrabă decât a grăsimilor.

dieta ketogenică - meniu pe 7 zile

Dieta ketogenică plan alimentar 7 zile – exemplu:

Ziua 1

  • Mic dejun – Ouă crampate în unt pe un pat de salată completată cu avocado
  • Gustare – Semințe de floarea-soarelui
  • Prânz – Salată de spanac cu somon la grătar
  • Gustare – țelină cufundată în guacamole
  • Cina – carne de porc slabă cu conopidă și varză roșie.

Ziua 2

  • Mic dejun – cafea, două ouă fierte
  • Gustare – nuci Macadamia
  • Prânz – salata de ton și roșii
  • Gustare – felii de brânză
  • Cină – perișoare cu taiței și dovlecei, acoperit cu sos de smântână.

Ziua 3

  • Micul dejun – brânză și omletă cu legume
  • Gustare – iaurt grecesc plin de grăsime, acoperit cu nuci pecan pisate
  • Pranz Sashimi Takeout cu misosupa
  • Gustare – smoothie cu lapte de migdale, verdeață, unt de migdale, si proteine pudră.
  • Cina – pui cu sparanghel și ciuperci sote.

Ziua 4

  • Micul dejun – smoothie cu lapte de migdale, verdeață, unt de migdale și pudră proteică
  • Gustă – două ouă tari
  • Prânz – pui cu migdale, pe un pat de verdeață, cu castraveți și brânză de capră
  • Gustare – brânză feliată și felii de ardei gras
  • Cina – creveți la grătar, completate cu un sos de lămâie și sparanghel.

Ziua 5 – în dieta ketogenică

  • Mic dejun – ouă prăjite cu slănină și o parte de verdeață
  • Gustare – o mână de nuci, cu un sfert de cană de fructe de pădure
  • Prânz – burger cu salată, completată cu avocado
  • Gustare – feluri de țelină înmuiate în unt de migdale
  • Cina – tofu copt cu orez, conopidă, broccoli și ardei, completat cu un sos de arahide de casă.

Ziua 6

  • Mic dejun – ouă omletă cu avocado
  • Gustare – chipsuri Kale
  • Prânz -role de somon cu avocado, invelite in alge marine (fără orez)
  • Gustare – bar pe bază de carne (curcan sau porc)
  • Cina – gratar kebab carne de vită cu ardei și broccoli.

Ziua 7

  • Mic dejun – omletă cu legume, acoperite cu salsa
  • Gustare – fâșii alge marine și brânză
  • Prânz – salată de sardine făcută cu maioneză dintr-o jumătate de avocado
  • Gustare – felii de brânză
  • Cina – păstrăv fiert cu unt și salată.

Pe scurt, ar trebui să mănânci mâncare cât mai sănătoasă (carne, ouă, nuci, iaurt, legume și, ocazional, câteva fructe).

În afară de limitarea evidentă a conținutului net de carbohidrați în alimente, se recomandă, de asemenea, evitarea alimentelor procesate și a oricărui aliment care poate conține conservanți și coloranți.

Dieta Ketogenică nu înseamnă doar o dietă în urma căreia să slăbești cu orice preț; este și despre adoptarea unui stil de viață mai sănătos.


GĂSEȘTI ÎN MAGAZINUL ONLINE


  • Suplimentele sunt o modalitate de a ajunge mai repede la rezultate.
  • Conțin ingrediente naturale, care nu fac rău.
  • Citește tot timpul, cu atenție, informațiile de pe ambalaj, pentru o mai bună relație între tine și suplimentul ales.

One thought on “Dieta Ketogenică – plan alimentar pe 7 zile

  1. Pingback: Fulgi de ovăz instant, cu fructe și nuci - mic dejun sănătos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *