fbpx

Slăbești 5 kilograme în 7 zile – Pierderea rapidă în greutate este un vis devenit realitate

Slabesti 5 kilograme in 7 zile

Ce frumos ar fi să pierzi într-o clipă toată greutatea pe care ai acumulat-o de-a lungul anilor,nu!? Să slăbești 5 kilograme în 7 zile sună frumos.

Cu toate acestea, în ciuda tuturor acestor afirmații mari pe care le fac dietele populare, acest lucru este puțin posibil, într-un mod sănătos.

Pierderea în greutate nu este un proces ușor. Necesită mult efort, hotărâre și timp.

Indiferent dacă îți place sau nu, o astfel de schimbare a stilului de viață nu poate avea loc fără sacrificii.

Însă când vine vorba de alegerea a ceea ce ar trebui să sacrifici pentru a pierde câteva dimensiuni, nu ar trebui să fie niciodată sănătatea ta.

De aceea, este recomandat să alegi cea mai sigură metodă de slăbire, cum ar fi o combinație între o dietă sănătoasă și exerciții fizice regulate.

Deoarece există o mulțime de planuri nutriționale, poate fi dificil să îți stabilești doar unul.

Dieta de 7 zile prin care ți se promite că slăbești 5 kilograme, este o abordare sănătoasă de slăbit sau ar trebui să continui să mai cauți? Află citind mai departe!

Slabesti 5kilograme in 7 zile dieta

Bazele unei diete de 7 zile pentru a pierde 5 kilograme

Numele de dieta de 7 zile plan de masă pentru a pierde 5 kilograme vorbește de la sine.

Acest plan nutrițional promite să te ajute să slăbești 5 kilograme într-o săptămână cu ajutorul restricțiilor calorice și a limitărilor dietetice.

Deși acest lucru poate suna grozav pe hârtie, în realitate a pierde 5 kilograme într-o săptămână este extrem de dificil și nesănătos.

O dietă de 7 zile pentru a pierde 5 kilograme îți limitează aportul caloric la 1.100-1.400 de calorii pe zi.

Dieta necesită renunțarea la toate alimentele pentru îngrășare, cum ar fi fast food, zaharuri adăugate, calorii lichide, carbohidrați rafinați, grăsimi nesănătoase, lactate cu conținut ridicat de grăsimi, carne roșie și altele.

În schimb, încurajează consumul de alimente cu conținut scăzut de calorii, precum fructe și legume, carne slabă, lactate cu conținut scăzut și fără grăsimi, leguminoase și altele.

Într-o dietă de 7 zile prin care slăbești 5 kilograme, nu sunt indicate exerciții fizice, deoarece deficitul caloric pe care îl creează această dietă nu oferă unei persoane suficientă energie pentru antrenamente regulate. 

Încearcă un supliment revoluționar

FAT BURNER NIGHT – slăbești în timp ce dormi

√  Asigură un somn profund și odihnitor
√  Stimulează metabolismul și arderile de grăsimi
√  Reduce senzația de foame și elimină poftele din timpul nopții
√  Accelerează consumul de calorii

Comanda acum
Body Line Fat Burner Night cutie 30 plicuri

Este sănătoasă o dietă de 7 zile în care slăbești 5 kilograme?

Ce bine ar fi să știm cum să slăbim rapid, nu?

Ori de câte ori vedem promisiuni de „slăbire rapidă”, atenția noastră este imediat agățată și uităm factorul de sănătate.

Dar, în loc să căutăm „cum să slăbesc 5 kilograme într-o săptămână?” Sau „cum să slăbesc 10 kilograme într-o lună?”, de ce să nu acordăm prioritate bunăstării și să alegem cel mai sănătos mod de a ne atinge obiectivul? Chiar dacă este necesar ceva mai mult timp și efort.

Deci, ce este în neregulă cu pierderea a 5 kilograme pe săptămână? s-ar putea să întrebi.

Pentru a înțelege de ce o dietă de 7 zile prin care slăbești 5 kilograme este nesănătoasă, trebuie mai întâi să înțelegi cum funcționează pierderea în greutate.

Pierderea în greutate se reduce la arderea mai multor calorii decât consumi. Acest lucru creează un deficit caloric, care poate fi adecvat sau extrem.

Un deficit caloric extrem poate avea un impact negativ asupra sănătății tale și poate fi creat numai în anumite cazuri și DOAR sub supraveghere medicală.

Deci, ce deficit caloric este adecvat și ce creează o dietă de 7 zile pentru a pierde 5 kilograme?

Experții recomandă pierderea a 0,45-1 kg pe săptămână. Un astfel de ritm de slăbire te va recompensa cu rezultate sănătoase și durabile.

Deoarece 1 kilogram de grăsime este egal cu aproximativ 7.000 de calorii, un deficit caloric adecvat este de 500-1000 de calorii pe zi.

Acum, să facem câteva calcule. Ca să slăbești 5 kilograme, trebuie să arzi 35.000 de calorii pe săptămână, adică 5.000 de calorii pe zi.

Un bărbat adult mediu necesită 2.500 de calorii pe zi, iar o femeie medie 2.000.

Pe baza informațiilor de mai sus, poți concluziona că este imposibil să piezi 5 kilograme de grăsime într-o săptămână, pentru un adult mediu.

Cu toate acestea, este posibil să pierzi greutatea apei, dar acesta nu este rezultatul pe care îl aștepți.

Dieta 7 zile - cum sa slabesti 5 kilograme

O dietă sănătoasă de slăbit pentru a pierde 5 kilograme

Cât de departe ai merge pentru a-ți atinge obiectivele de slăbire?

Oamenii merg atât de departe încât să-și neglijeze sănătatea și siguranța, urmând o dietă nepotrivită, care promite o pierdere rapidă în greutate.

Dar de ce să îți pui sănătatea în pericol dacă îți poți atinge în siguranță toate obiectivele?

Deci, în loc să începi o dietă de 7 zile prin care să slăbești 5 kilograme nesănătos, de ce să nu începi o dietă sănătoasă pentru a-ți atinge obiectivul de slăbire, în următoarele 5-10 săptămâni?

Iată câteva recomandări despre cum ar trebui să arate planul tău nutrițional sănătos:

alimente care slăbesc - THERMOGENIC PROTEIN BANNER VANZARE

Ce să mănânci pentru a slăbi?

Proteine ​​slabe

Proteinele sunt esențiale pentru buna funcționare a organismului. Ele sunt, de asemenea, vitale pentru construirea mușchilor.

Deci, dacă dorești să arzi depozitele de grăsimi și să îți păstrezi masa musculară în același timp, creșterea aportului de proteine ​​este o necesitate.

Poți găsi o mulțime de proteine ​​în carne slabă, păsări de curte, ouă, lactate, pește și fructe de mare, nuci, fasole și leguminoase .

Legume cu frunze verzi

Încărcă-ți farfuria cu legume cu frunze verzi. Sunt pline de nutrienți și poți mânca cantități foarte mari, fără a crește considerabil caloriile și carbohidrații.

Legume de inclus pentru planuri de alimentație cu conținut scăzut de carbohidrați sau cu conținut scăzut de calorii:

  • brocoli
  • conopidă
  • spanac
  • rosii
  • varză
  • varză de Bruxelle
  • salată verde
  • castravete

Grăsimi sănătoase

Nu-ți fie frică să mănânci grăsimi.

Corpul tău are nevoie în continuare de grăsimi sănătoase, indiferent de planul alimentar ales.

Uleiul de măsline și uleiul de avocado sunt alegeri excelente pentru a le include în planul tău alimentar.

Alte grăsimi, cum ar fi untul și uleiul de cocos, trebuie folosite doar cu moderație datorită conținutului lor mai mare de grăsimi saturate.

Așadar, adaugă la fiecare masă surse de proteine, grăsimi sănătoase, carbohidrați complecși și legume.

Legumele cu frunze verzi sunt o modalitate excelentă de a îmbogăți o masă cu calorii scăzute și o mulțime de nutrienți.

Încearcă un supliment revoluționar

FAT BURNER NIGHT – slăbești în timp ce dormi

√  Asigură un somn profund și odihnitor
√  Stimulează metabolismul și arderile de grăsimi
√  Reduce senzația de foame și elimină poftele din timpul nopții
√  Accelerează consumul de calorii

Comanda acum
Body Line Fat Burner Night cutie 30 plicuri

Citește în continuare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.