fbpx

Slăbești în 7 zile, cu planul de 1.200 de calorii

Slabeste in 7 zile - fructe si legume

Slăbești în 7 zile. Cum este posibil, te întrebi!?

Urmează pașii esențiali în pierderea în greutate:

  • Mănâncă mai puțini carbohidrați și mai multă proteină slabă.
  • Evită alimentele procesate.
  • Bea apă.
  • Redu numărul de calorii.
  • Ridică greutăți și urmează antrenamente de intensitate mare.
  • Fii activă și în afara sălii de sport.
  • Elimină retenția de apă.
  • Dormi suficient (între 7 și 8 ore).
  • Stresează-te mai puțin.
arzătoare de grăsimi

Alege corect ce mânănci

Când vine vorba de slăbit, un fapt esențial este necesitatea consumului unui număr mai mic de calorii.

Adaugând și exercițiile fizice, practicate în mod obișnuit, ne asigurăm pierderea în greutate.

Astăzi, cei mai mulți nutriționiști ne învață că este necesar să ne concentrăm pe un număr de calorii zilnic, pentru a ne atinge obiectivul de a pierde greutate.


shake proteic

Citeste si: Cele mai bune 8 exercitii ce te ajuta sa slabesti


Cel mai eficient mod de a scăpa de kilograme este un plan alimentar sănătos

Deși nu există un număr magic al caloriilor, cel mai eficient mod de a scăpa de kilograme (și de a te menține) este să adopți un plan alimentar sănătos, pe care să-l poți urma pe termen lung.

Acest plan trebuie conceput în funcție de stilul tău de viață și nevoile tale.

Recomandat este să nu generalizăm, pentru că suntem diferiți: unii dintre noi sunt mai activi, alții mai puțin.

Din acest motiv, numărul de calorii necesar unei diete sănătoase poate diferenția.

  • Orice dietă am urma, nu trebuie să evităm legumele și este bine să adăugăm o porție suplimentară de proteine ​​slabe. Acestea sunt menite să ne satisfacă foamea persistentă.


proteine

– Contine proteine ce asigură necesarul unei mese.

– Intensifică metabolismul și arde grăsimile.



  • Un alt factor important este să nu uităm să consumăm multă apă, un adjuvant caloric care ajută cu adevărat.

Bea apă înainte de fiecare masă, precum și pe tot parcursul zilei.

Dacă, pentru tine, apă este un ingredient mai puțin acceptat și nu-ți place așa simplă, poți adăuga fructe proaspete sau ierburi cu aromă naturală.

Planul alimentar pe care îl prezentăm în acest articol este unul orientativ, cu exemple de alimente sănătoase și număr redus de calorii.

Slăbești în 7 zile - fructe și legume sănătoase.

Ce mâncăm? – Plan alimentar – 1200 calorii – slăbești în 7 zile

Ziua 1:

  • Mic dejun – smoothie de rodie și fructe de pădure – este plin de antioxidanți care stimulează imunitatea și o mulțime de proteine ​​pentru a te energiza pentru ziua ce urmează.
  • Prânz – proteină slabă (piept de pui sau file de porc), pe pâine din cereale integrale, un mod ușor de a reduce caloriile și carbohidrații.
  • Cina – conopidă cu orez și legumele sau adăugă pui sau creveți pentru o doză de proteine.

Ziua 2:

  • Mic dejun – un bol de ovăz cu mere îți va oferi energie de lungă durată și vei obține toată dulceața din zaharurile naturale din mere proaspete.
  • Prânz – ce e mai bun decât salata? Acesta poate fi combinată cu proteine și o mulțime de legume crude.
  • Cina – dovlecei cu spaghete (conținut scăzut de carbohidrați), asezonate cu sos cremă de iaurt.

Ziua 3:

  • Mic dejun – ouă cu legume, un combustibil perfect.
  • Prânz – legume bogate și iaurt grecesc (doar 100 de calorii pe cană); la care poți adăuga un ingredient surpriză: fasole albe, ce oferă sursa de proteine.
  • Cina – chili aromat, ușor în calorii, datorită unui amestecat de legume (inclusiv dovleac), la acare putem adăuga puțin curcan condimentat.

Ziua 4:

  • Mic dejun – toastul este un aliat excelent în lupta cu greutatea; poți alege o baghetă subțire de cereale integrale, cu 2 linguri de cremă de brânză light și roșii, ceapă și ierburi proaspete nelimitat.
  • Prânz – praful de curry oferă salatei de pui o nuanță și o aromă îndrăzneață, iar mazărea verde oferă un hit dulce de fibre. Bucură-te de un conținut scăzut de carbohidrați și abuzează de legumele crude favorite.
  • Cina – pizza cu legume ( ceapa, ciuperci, legume congelate, asezonate cu sare, piper și busuioc), pentru o mușcătură delicioasă, fără vinovăție.


l-carnitina 1000

– Te scapă de surplusul de grăsimi, transformându-le în energie.

– Ideal atunci când faci mișcare.



Ziua 5: slăbești în 7 zile

  • Mic dejun – sandwich ambalat cu proteine ​​delicioase sub formă de albusuri de ou și suncă de pui.
  • Prânz – încorporează quinoa bogată în proteine ​​și năut pentru a face o masă completă.
  • Cina – creveți, bogați în proteine și săraci în grăsimi și carbohidrați. Se servesc cu conopidă bogată, orez brun sau quinoa.

ZIUA 6

  • Mic dejun – simte-te liber să te bucuri de o felie de pâine integrală, prăjită, cu cremă de avocado și ouă învelite într-un sos picant de roșii.
  • Prânz – meniu mediteranean, plin de legume și completat cu puțină feta, pentru un prânz satisfăcător de weekend.
  • Cina – somon la cuptor și spanac ușor sărat.

Ziua 7:

  • Mic dejun – clătite din banane piure, servite cu fructele proaspete preferate.
  • Prânz – tocană cu dovlecei, ceapă, roșii și ciuperci.
  • Cina – dovlecel cu ouă fierte, într-un sos de roșii, cu legume și condimente pentru o cină ușoară de duminică, care are un gust plin de aromă.

Citește și: Dieta de 2000 de calorii: plan alimentar


Reducând numărul de calorii, cu siguranță este posibil să slăbești în 7 zile.

Această pierdere în kilograme nu se rezumă doar la grăsimea pură a corpului.

Pentru a scăpa de aceasta în totalitate, este nevoie de un deficit caloric, ce se întinde pe o perioadă mai lungă de timp.

Totuși, asta nu înseamnă că nu poți pierde mult în greutate și să pari mai slabă, în doar 7 zile.

În timp ce o mare parte din pierderea în greutate va proveni, cu siguranță, din grăsimea corporală, vei scădea în kilograme pierzând și din excesul de apă, reținută în organism.

Corpul nostru poate stoca între 300 și 500 de grame de carbohidrați, într-o formă cunoscută sub numele de glicogen.

Glicogenul stocat deține de trei ori această greutate în apă. Reducând consumul de carbohidrați, vom reduce și această retenție de apă, și implicit vom cântări mai puțin.

Slăbești în 7 zile - fructe și legume sănătoase, în coș.

NU pierde din vedere pașii esențiali în pierderea în greutate – slăbești în 7 zile

  • Mănâncă mai puțini carbohidrați și mai multă proteină slabă.
  • Evită alimentele procesate.
  • Bea apă.
  • Redu numărul de calorii.
  • Ridică greutăți și urmează antrenamente de intensitate mare.
  • Fii activă și în afara sălii de sport.
  • Elimină retenția de apă.
  • Dormi suficient (între 7 și 8 ore).
  • Stresează-te mai puțin.

Vizitează magazinul nostru online – cureslabit.ro/shop – Aici vei găsi cele mai bune suplimente nutritive, ce te vor ajuta în scopul tău de a slăbi.

Pentru mai multe suplimente nutritive apasă pe link: https://cureslabit.ro/magazin/

source link: https://www.healthline.com/

One thought on “Slăbești în 7 zile, cu planul de 1.200 de calorii

  1. Pingback: Dieta rapida cu limonada - pierde 1 kilogram pe zi -

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *